.

.

دریافت کد باکس قوطی کمپوت

قوطی کمپوت

برادر رزمنده سلام ...

من یک دانش آموز دبستانی هستم .خانم معلم گفته بود که برای کمک به رزمندگان حق علیه باطل نفری یک کمپوت هدیه بفرستیم.

بامادرم رفتم ازمغازه بغالی کمپوت بخرم.قیمت آنها خیلی گران بود. حتی کمپوت گلابی که قیمتش 25تومان بودو ازهمه ارزانتر بودرا نمی توانستم بخرم .

آخرپول ما به اندازه سیرکردن شکم خودمان هم نیست.در راه برگشت کنار خیابان این قوطی کمپوت خالی راپیداکردم وبادقت شستم.

حالا یک خواهش ازشما برادر رزمنده دارم. هر وقت تشنه شدید با این قوطی آب بخورید تا من هم خوشحال شوم وفکر کنم که توانستم به جبهه ها کمک کنم.

بچه ها توی سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت می گرفتند,آب خوردنی که همراهش ریختن چندقطره اشک بود...


نظرات شما عزیزان:

عیسی گلپور از لنگرود
ساعت14:28---28 مهر 1393
دوست عزیز سلام.خسته نباشید.وبلاگ جالب توجه ای دارید.همه ما مدیون کسانی هستیم که برای این آب و خاک تا پای جان ایستادگی کردند.درود بر همه آنها باد.یادشان گرامی و راهشان پررهرو باد.

نسرين
ساعت16:39---23 مهر 1393
بسيار زيبا و دلنشين
از بهترين داستان هايي هستش كه خوندم
خدا خيرتون بده .
اگه ميشه بيشتر بزارين


حميد
ساعت20:18---22 مهر 1393
عالي بود .عالي

چشم انتظار
ساعت23:40---21 مهر 1393


عالی بود


مهران
ساعت13:42---21 مهر 1393
واقعااااااااااا عالی بود . لاییییییییییییییییییک

مجید اصغرزاده
ساعت13:42---21 مهر 1393
لایک زیبا بود به منم سر بزنید
پاسخ:ممنون حتما سرمیزنم


somayeh
ساعت13:38---21 مهر 1393
ممنون عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:دلنوشته های من,قوطی کمپوت, ] [ 14:15 ] [ پریا ]
[ ]